Online campagnes voor de consument, video content voor de intermediair

We werkten al voor BLG Wonen toen het nog BLG Hypotheken heette. In de afgelopen jaren hebben we regelmatig crossmediaal campagne gevoerd en content gecreëerd om BLG en haar producten positief onder de aandacht te brengen. Zowel richting consumenten als richting de doelgroep van BLG-intermediairs.

 

Meest recente wapenfeiten voor BLG zijn onze 4%-campagne en de ontwikkeling van video content voor o.a. het adviesportaal voor intermediairs en de webapplicatie Skydoo. 

Wat de 4%-campagne betreft: BLG wilde landelijk onder de aandacht brengen dat er tijdelijk een zeer concurrerende tariefstelling gold voor hypotheken met NHG-garantie.

4%, 10 jaar vast met NHG-garantie. Dat was de boodschap. Wij ontwikkelden het creatieve concept, het online campagnemechanisme rondom een duidelijke landingpage en de media-inzet. Voor een snelle bereiksopbouw en verhoging van de traffic vanuit online media kozen we voor een mediamix van radio, Google Display en Facebook ads, ondersteund door print advertenties.

 

 

BLG abri onlinecampagne

 

BLG videocampagne