Brandschool: inspireren, kennis delen en netwerken

Brandschool Breakfast. Thema: De kracht van visualisatie

In de ECI Cultuurfabriek hebben we ons tweede Brandschool Breakfast gehouden. We ontvingen op 10 oktober 2017 ruim twintig belangstellenden in een inspirerende omgeving: Mr. Sammy. 

Om 8 uur heette Pim van de Wiel iedereen welkom en gaf het woord aan de sprekers: Martijn in 't Panhuis (communicatieconsultant) en Guy Borghouts (creative director). Beiden werken al vele jaren samen bij DimCoppen. Martijn nam ons mee in het traject: visie-missie-merkkarakter-positionering. Hij gaf antwoord op de vraag: 'Hoe kom je van bedrijfsstrategie tot een aansprekend merk?'. In de methodiek van DimCoppen, BrandMaster, zijn dit vijf logische stappen. DimCoppen begeleidt uw bedrijf met het formuleren van een passende positionering. Dat is dan de basis voor een krachtige creatieve uitwerking. Guy ging vervolgens in op de noodzaak van een coherente creatie. Het geeft je merk kracht en herkenbaarheid. Aan de hand van zijn case study over attractieparken liet hij zien hoe uw bedrijfsvisie optimaal gevisualiseerd kan worden.

Bent u geïnspireerd geraakt door dit verhaal? Schrijf u dan in voor Brandschool Breakfast. De volgende is alweer in voorbereiding. U bent van harte welkom.

Wilt u meer weten over een van deze onderwerpen? Neem dan contact op met Martijn in 't Panhuis. Telefoon: 0622421953.